środa, 2 marca 2011

Cytaty Kazimierza Górskiego

  • Chodzi o to, żeby strzelić jedną bramkę więcej od przeciwnika.
  • Co do szczegółów to niech się wypowiedzą specjaliści.
  • Czasami się wygrywa, czasami się przegrywa, a czasami remisuje.
  • Dopóki piłka w grze, wszystko jest możliwe.
  • Im dłużej my przy piłce, tym krócej oni.
  • Jak się szczęście zaczyna powtarzać, to już to nie jest szczęście.
  • Jedni rodzą się do skrzypiec, inni do munduru. Ja urodziłem się dla piłki.
  • Mi si wydaji, że wygra drożyna, która strzeli więcej bramek.
  • Mi si wydaji, że oni powinni strzelić bramkę.
  • Panie kolego, Pan jest potrzebny nie do gry, tylko do fotografii.
  • Piłka jest okrągła, a bramki są dwie, albo my wygramy, albo oni.
  • Piłka może przejść, zawodnik nie.
  • Piłka to gra prosta. Nie potrzeba do niej filozofii.
  • Tak się gra, jak przeciwnik pozwala.
  • To skoro było tak dobrze, to dlaczego było tak źle?
  • Ty do mnie, ja do ciebie.
  • We Lwowie piłka miała bogate tradycje i swoją wielkość – Pogoń, każdy z nas marzył by w niej zagrać.
  • Według moich obliczeń jeżeli oni po przerwie nie strzelą drugiej bramki, to bardzo trudno im będzie strzelić trzecia.
  • Więcej wart jest trener, który ma szczęście, niż lepszy trener, który szczęścia nie ma.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz